Morsdagsrosor idag?


Småregnar idag så det blev inte så mycket rensning.
Var i alla fall å köpte blomjord,å fikabröd.
Jag bjöd över mina grannar Herr å Fru Vikberg på kaffe.

Sen kom Holger med Morsdagsrosor å jordgubbar.
Bättre sent än aldrig eller?



När han skulle åka så starta inte hans bil,då fick han ta min,snäll som jag är.
Hans är ju alltid full av allt bråte å skit,så det blev att jag börja städa upp den.
Glömde ta förebilder,men ni vet ju hur det brukar se ut runt honom.

Efterbild hur länge det nu varar.


Halva sopsäcken med skräp


Hittelön,godis,resår å 22kronor


Kommentarer
Postat av: Nina

"Hittelön" ... ha-ha! Du är för rolig ibland, Aina :oD Men fina rosor fick du i alla fall ;o)

2010-06-14 @ 22:58:55
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jaha, jag trodde att du skulle sova i Piteå. Du har inte fått min morsdagpresent heller......du var ju bort då. Men den kommer. Kram

2010-06-14 @ 23:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0