Fredag den12/3

Fredags chopping med Sandra.Ett bra stöd att ha när det är halt ute på gatorna,
Det blev då inga benbrott,när jag hade henne som stöd.
Sandra bjöd mig på varma mackor på Stigs ,där träffa jag mina kusiner Inger å Berit.
När vi ätit lunch där så körde jag henne till Forslunds.Där hon hämta sin bil som varit på servis.
Vi var in på Coop å handla lite till middag,Tacos.
Fick en bukett tulpaner av Sandra när vi kom hem.Övarraskning.
Jag gick direkt till soffan å vila mina knän å ryggen ,tills Sandra ropa kom in nu är maten klar.
Sen var det lets dans resten av kvällen tills det blev godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev en lyckad och mycket trevlig dag med dig mamma. Det måste vi göra om, kanske nån gång i Pite när vi flyttat :) Jag älskar dig! Kramar till världens bästa mamma ♥

2010-03-14 @ 09:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0