Söndag i Sandåsen

I går så blev det äntligen att åka till Sandåsen.
Få se på deras nya hus,det var jättefint.
Två hus med många rum å ett häststall.
Få träffa å krama på Alvin,han är så go.
Fållade upp gardiner som var för långa å sydde om en del.
Till minst 15 fönster.
Johannes skruvade upp hållare för stängerna.
Carro hon strök för brinnande livet ,å hängde upp.
Så här fint blev det t,ex i köket.
Mina gamla blå passade fint i deras blå kök.


Brorsorna (leker) utmanar varandra i boxning ,tennis å golf.


Alvin han leker med sina fyrbenta kompisar.


Mukas med wolf.


Två hinkar är också roligt.Iblan sitter de på huvudet också.


Synd det är så långt att köra dit nästan till Umeå.
Hoppas när ni får till gästrummet att jag får komma å vara några dagar då å då.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag längtar också tills jag får hälsa på dem :) Vad fin bilden är när alvin gosar med wolf. Kramm

2010-11-08 @ 11:55:36
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe jo man kan få röda ögon av jägern, men så var inte fallet denna gång :P Nu är det itne så länge kvar tills jag kommer hem igen. Stor KRAM

2010-11-08 @ 18:14:43
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg jättefint ut. Kram på er

2010-11-08 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0