Äntligen av med eländet

Äntligen så fick jag iväg det stora kassaskåpet som tillhör byn.
Som stått här i tvättstugan i flera år.Har väntat länge på att få iväg det.
Det bara stog där å tog plats,Andreas hjälpte till.
Så nu kan jag börja möblera om där å rensa också eftersom.



Har rensat två garderober på kläder som aldrig används.
Mina kläder idag. Det är flera år sedan det gjordes.
Sen blir det Hs skåpar.
Så kom H in å fråga vad jag skulle göra med lådorna som var fulla.4 bananlådor.
Slänga å ge till myrorna.
NÄÄ! Det kan du inte göra.
Känns bra att få rensa så man ser vad man har i skåpen.


Senare så ska jag göra en sommar å vinterskåp.
Så blir det mindre fullt å lättare att hålla ordning.


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Jodu, det där skåpet vägde. Men slet mest själv. Ville inte att lille pappa skulle ta i så mycket.

Men det gick tillslut, och nu står det i skopan.

Kram på er

2010-10-25 @ 21:17:25
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad duktig du varit :) Saknar dig! Kram

2010-10-25 @ 22:42:35
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0