19 september.

Nu är det den 19 igen sorgens datum för mig.
Det är nu 9 mån sedan du somnade in.
Det datum du föddes , det datum du lämnade oss.
Tänker ofta på, hur ser det ut på din grav?
Det känns svårt när jag inte kan gå till den å göra fint där.
Har ofta tagit i en ljuslykta å tänkt att den skulle jag vilja haft på din grav.
Få sätta ljus i å tända,men det är ju inte möjligt.
Jag vet att barnen fortfarande inte varit där. Fruktansvärt!
Vad lessen Peter skulle varit om han vetat att det skulle bli så.
Nu skulle jag vilja plantera ljung å silverek,frosttåliga blommor hos dig.
Men hur ska jag kunna det?
Det är bara så sorgligt.








Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tänker på honom varje gång jag slår på min dator. För det första är en bild på honom och hans fina leende. Kan vi inte be Nina plantera ljung på hans grav?



Många kramar

2010-09-19 @ 20:09:05
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

Jo det är hemska hur det blev med allt runt Peters begravning. Hoppas att han inte kan se allt från himlen.

Kram på dig mamma, från mig och Wolf

2010-09-19 @ 20:55:42
Postat av: Alexandra

Tack mormor! :)

Jag lovar, jag ska köra försiktigt! :D

2010-09-20 @ 17:02:33
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0