Jeepeee

Jag klarade av att betala räkningarna själv via databanken.
Det tycker jag att jag gjorde bra. Alldeles själv. Jeepee.

Sen i afton så blev det en sväng till Staaan. Läkaren igen.
Så en ny kur på 7 dagar.Och efter det en tandläkartid.
Fixa till en plomb å slipa till där det gått en flisa ur en framtand.
Klart ,1800 kr fattigare.
Till Solbacken, Ett recept på apoteket .
Ica maxi där jag köpte ett lager tranbärsdricka kan ju vara bra att ha.
När jag kom till bilen så var hade jag det jag handlat?
Jag hade betalat å sen bara gått ut.Senil eller stressad.
När jag kom tillbaks till kassan så höll en annan kund på att plocka ihop åt mig.
Tack för det,det kunde ju ha varit borta också.
När jag kom hem så körde jag H till byn för att hämta kornsläpen,han har tröskat där idag.
Nu ska jag sitta med högt benläge .

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis mamma. Bättre sent än aldrig. Kram

2010-09-29 @ 20:56:40
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0