Magkänsla


Var nära att missa tiden hos sjukgymnasten idag.
Kände på mig att jag hade fel tid i järnan,så jag åkte till stugan där jag hade det uppskrivet.
Då var kl 11:15.Den tid jag skulle vara där!
Tur att det är nära till Kåge,jag klev in 20 över.Då höll han fortfarande på med en annan.
Det kan man kalla magkänsla.Han lasta på mej en tre kilos tyngd att träna med,tungt.
Som om jag inte vore nog tung,Jag känner inte att det kan vara bra.
Sen när jag kom tillbaks så plocka jag äpplen,dom är så fina hos A.
Hade planerat att göra Pajer i afton,det blir uppskutet till i morgon.
För jag fick samtal av Jo att dom ville gå på bio,så då passar jag Alvin.
Det blev inga foton tagna,får hem min kamera i morgon, hoppas jag.
Har mest suttit i solväggen på afton å stickat.
Tills A kommer från jobbet,då åker han å Wolf till Piteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0