Frostkåge-Robertsfors-Frotkåge-Piteå idag

Idag var det Gunbritts minnesstund i Robertsfors kyrka.
Återigen så påminns man om att vi inte finns för alltid ,tidens slut kommer närmare.
Ingen vet vem som står på tur nästa gång.


Det är ju ganska så långt till Robertsfors så jag ville starta tidigt,
det blev först 9:30 vi kom oss iväg för herrn ska man ju alltid vänta på.
Tur att han somna för jag körde alldeles för fort det är ju 90 å 70 å kameror överallt.
Så man kör inte dit på under 1,30 i tid,vi skulle vara där innan 11.Det gick mest 110-120.
Sen på afton när vi kom hem så åkte jag direkt till Piteå.
Dit är det mycket bättre väg att köra mest dubbelfiligt.
Sandra ska till Narvik med kompisar å till kompis.Jag ska då vara kattvakt.



Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

men fy mamma... passa dig för kamerorna. Johan åkte dit vid lövånger förr nån vecka sedan..

kram på dig mamma

2011-04-15 @ 21:22:36
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: aina

Andreas

Jag brukar inte köra för fort men nu var jag ju tvungen om vi skulle komma i tid.Jag bromsa ju in innan kamerorna.

2011-04-15 @ 22:11:24
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0