Söndagspromenad

Igår så var det ju fint väder å sol.
Så jag klädde på mig ordentligt.
Tog en sakta promenad ner till vägen med sparken som stöd.

Annars så är livet vädigt trist å lessamt.
Sitter här för mig själv fängslad i vardagsrummet.
Enda stället som jag kan hålla värmen i,med ljusen.
Den där hälften han är mest borta.
Vad eldas det med när det aldrig blir varmt?
Dålig servis,vem ska serva vem just nu?
Sällskapet är tv.Inget som är intressant.
Det finns ingen lust till nått,provat sticka,provat läsa,
Om jag kunde sova skulle jag göra det dygnet runt.
Är bara så less på livet när det ska vara så här.


Kommentarer
Postat av: Nina

Gulle vännen, det gör mig ont att höra att humöret är så i botten. Finns det ingen möjlighet att du skulle kunna vistas hos någon av ungarna tills du är mer på benen..? Nere hos Per-Åke till exempel, där det dessutom är lite mindre vinter och kallt och våren fortare ger sig till känna.



Önskar jag kunde göra något för dig, men avståndet gör det ju omöjligt! Kan bara skicka en kram genom sajberrymden, men det känns lite futtigt.

2011-02-07 @ 16:32:53
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Cici

Men vad är det för ordning, inte ska du väl ha det på det där viset! Kallt och ensamt, nu får den andra hälften skärpa sig. Bra i alla fall att du tog dig ut en stund i går när det solen visade sig.

2011-02-07 @ 21:41:53
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Jenny

Man får hoppas att kylan och vintern kommer att ge med sig snart. Våren och dess sol önskas med värme. Idag har Kim fyllt år så vi firade honom en stund. Han är hos Micke. Ni är varmt välkomna hit på fika. Kram värdens finaste mamma.

2011-02-09 @ 22:30:42
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo jag ska hålla koll på första tvättens å det inte läker nå. Men när du kommer hit till pite nästa gång mamma så kan vi se den filmen om du vill?;D För jag har kvar den :)

2011-02-10 @ 09:50:33
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0