Flera examen,Ålansresa.

I måndagskväll så kom jag hem sent på kvällen efter resan söderut.
Det är länge att vara borta över två veckor.
Men jag har haft det väldigt bra.

Mitt första barnbarns studentexamen.Jeanette





En vanlig examen Isabelle, blommor till fröken.

Sen var vi å fika


En snabbresa till Åland.

På bara 4 timmar så skulle detta hinnas.
Förbi Peters hus på Röjskär.Där jag även besökte hans fina grannar.
En halvmeters gräsmatta blir så ledsen när man ser hur det inte sköts om å hålls efter.


Träffade mina barnbarn Adam å Meja.
Alldeles för kort tid.Oj vad dom växt.


Besökte graven rensade å satt nya blommor.
Före


Efter skulle ha haft fler blommor

Varför får inte barnen gå dit å göra fint på sin Pappas grav?
Träffade Nina en stund innan båten gick tillbaka.


Några kattor har jag hunnit att virka 8+1=9



Nu ska dom bara monteras också
En massa god mat har det blivit.Morsdagsmiddag blev Tonfisk som jag aldrig ätit



Flyget hem uppstigning


Åvan molnen


Landning i Skellefteå



Kommentarer
Postat av: Cici

Du har hunnit med mycket under din resa. Barnbarn som tar examen, och få träffa Nina, bara det! Att barnbarnen inte får sköta om sin pappas grav förstår jag att du tycker är ledsamt, men du gjorde den riktigt fin. Barnbarnen är väl snart så stora att dom handlar efter eget huvud. Bra att du får träffa dom i alla fall.

2011-06-18 @ 23:27:02
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0