Hann i alla fall få en klippning.

Sandra Kom hem igår men tyvärr så fick jag inte så mycket tid med henne som jag önskat.
Igår var vi hos Andreas å gratta i förskott.
Idag skulle hon komma till mig i Böviken.Först så hjälpte hon H å flytta kalvarna.
Så blev det nått med ett däck då hon skulle till Kåge å pumpa dom.Det blev att hon var  till stan å köpte nya däck.
Hon hann i alla fall trollklippa mig,för sen skulle hon jobba kl 17.

Före, jag var långhårig.



Efter


Detta ska bli en hjärtekatt av restgarner, ser mer ut som en apa.


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Tänkte just säga det, att den ser ut som en apa :D

Saknar min lille Wolf....

Kram

2011-05-11 @ 21:10:33
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så gulliga lite figur det blir.....apa eller katt? Ja, jag vet inte :-D



Kram

2011-05-11 @ 22:53:37
Postat av: Cici

Så praktiskt att ha en egen frissa som tar hand om en mellan varven. Det blev ju bra och är säkert skönt nu till sommaren med en kort frisyr.



Jag ser att det är många av bloggarna som tog fasta på kattuppropet. Skäms på mig som inte gjort det. Inte ännu i alla fall.



När det gäller utseendet på mjukisdjur så har jag förstått att barn har en helt annan syn på hur dom ska se ut än vad vi vuxna har, så den där blir nog poppis.

2011-05-12 @ 10:19:14
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Sandra

Så söt katt :)

2011-05-13 @ 23:48:48
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0