Jag blir så less!

Återigen en dag mest fylld med att vänta på hjälp.
Ringer kl 12 å undra var han var.
Han var ju tvungen att åka på Lackapä å kolla gubbarna där???Underhållning.
Plattorna i taket kom upp men det ser ut som ett lappverk inte snyggt.
Sen skulle han hämta två smala skåpar ,jag sa ta A till hjälp om du behöver.
Han kommer utan för dom var så tunga.Va! vad hade jag sagt?
Jag sa igen RING A så han hjälper dig.
Sen när jag ringde igen( efter flera timmar) å undra var dom var så satt han å såg Hockey.
Han hade inte fatta att han skulle komma med skåparna.
Ibland undrar jag hur det är kopplat där i hans kontor.
Jag har flyttat om å flyttat om i Böviken.
Köket är nu i sovrumsdelen.
Flyttat vedstapeln på bron så det ska gå att komma in  den vägen.
(Har tänkt att sätta in dusch där köket var)
Jag har slitit i två dagar nu, är helt slut i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Cici

Men har du ingen pli på gubben?! Ärligt talat så känner jag ingen det där. Min svägerska brukar säga att vill man ha något gjort ska man be grannen om hjälp, då blir det gjort i ett huj. Så får grannfrun göra likadant när hon behöver hjälp med något.

2012-04-02 @ 23:25:19
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0