Biverkningar

Jag har ju ätit Metformin Orifarm sen i början på Dec mot mitt höga blodsocker.
Men har börjat må sämre å sämre i magen.
Bubblig å öm kändes som tarmarna rörde sig som ormar.
Väldiga magknip bara att rusa på toa.Brände som eld.Kramper.
Ringde min läkare å skulle dra ner från tre till två per dag.
Men det blev inte bättre.
Jag brukar inte vara känslig för medicin men det här var hemskt.
Kollade på Goggle om biverkningar å då sluta jag direkt.
Så sedan lördag har jag varit utan.Efter tre dar så kändes det bättre igen.
Jag var igår å fick en ny sorts medicin Mindiab 5mg pfizer.
Läste om biverkningar å dom var liknande de andra så får väl se hur det går.





Kommentarer
Postat av: Nina

Usch, det där låter inte kul alls. Hoppas den nya sorten inte ställer till det på samma vis. Och håller du envist fast med LCHF-dieten kanske du slipper ta medicin alls om ett tag!! :oD

2012-02-09 @ 08:17:01
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Cici

Mediciner är nog bra när man behöver dom, men alla har ju biverkningar, mer eller mindre. Hoppas att dom nya inte ställer till med samma besvär.



Jag är väldigt sugen på att beställa vantar av dig. Går det för sig och vad tar du för ett par?

2012-02-09 @ 21:41:33
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Anonym

Cici

Jag har tänkt att sticka på löpande band av garnerna jag har,och faktiskt haft tanke på att sälja dom på något sätt.Kanske 250 kr.

2012-02-10 @ 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0