Första LCHFveckan har gått bra.

Det har nu gått en vecka sedan jag började med LCHF kost.
Det har faktist gått bra att hålla sig från kålhydrater.
Har börjat dagarna med en promenad på gåbandet.
Å sen när jag kommit ner så har jag mixat en grön drink.
Det är spenat å sallad,frukt selleri mixat lite olika.Gick faktiskt att dricka.


Kollade sockret i morse å det var då 6,1.
Men jag mår inte bra i magen av tabletterna, så nu ska jag minska ner dom från tre per dag till två.
Jag vill ju inte ha magen förstörd.
Det kanske är bättre att ta sprutor på en gång?

Wolf han har haft en egen dansa ut  julen fest tror jag.
Han har spytt glitter som jag hade runt ljusbågen som jag ställt uppe i hallen.
Men det syns inte på den att han varit i den,kanske kattorna hjälpt till.
Han har haft rännskita i två dagar,hoppas han blir bättre nu i morgon.


Har fästat trådarna i dom senaste vantarna som nu ska tovas ihop lite grann.


Hoppas att det blir väder för en sparktur till drängsmark i morgon.

Kommentarer
Postat av: lilian

Bra kämpat! Drinken såg ju inte så god ut,men bra att den smakade OK.

2012-01-19 @ 22:17:43
Postat av: sandra

ursch fan va äcklig drinken såg ut.. hehe :)

men stackars wolfisen, hoppas han mår bra nu iaf :) kram

2012-01-21 @ 14:19:20
Postat av: Cici

Det är inte roligt när hundarna har stoppat i sig något olämpligt och måste ut mitt i natten! Som tur är, peppar, peppar..., så har det nog bara hänt ett par gånger på de fem år vi har haft Cilla.



Jag hoppas att den där drinken smakade godare än den ser ut!



Vilka jättesnygga vantar! Det ser oerhört komplicerat ut med det där mönstret. Jag blir verkligen imponerad av din skicklighet!

2012-01-23 @ 21:22:52
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Nina

Uja, jag minns alldeles för väl hur det var att ha glupsk jycke, som med stor förtjusning åt ALLT. Det blev många vaknätter ute på gården under de tretton år jag hade min goldenflicka, Selma. Allra bäst minns jag den julen hon med god aptit tuggat i sig ett par julröda pappersservetter. Det var riktigt festligt, det som kom ut i andra ändan ;o)



Att du orkar med såna där komplicerade mönsterstickningar på så små saker som vantar! Jag tycker det är alltför pilligt och sticka flerfärgat med strumpstickor, så den där biten av stickning kommer jag ALDRIG att ge mig på :o) Men fint som snus blir det, annat kan man ju inte säga.

2012-01-26 @ 07:37:01
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0