Solregn ?Jeanette 20 år idag.

På nyheterna pratades det om solregn å att det skulle bli fina norrsken.
Men det var tyvärr inte klar himmel så norrskenet såg man inget av.
Solen ser man inget av heller,fem minuter igår när jag åkte till stan är allt nu på flera veckor tror jag.
Snö har vi fått i massor, å av det blir det ju skottning.
Bad herrn att skotta när jag var borta med bilen, medans jag var till stan igår,det var inte gjort när jag kom hem.
Själv var han på rymmen.
Det finns traktor med både slunga å skopa att skotta med ändå så måste jag skotta med spade.
Varför är det så? Är det så man ska då inte falla så djupt å göra det kärringen vill ha gjort.
Hon får väl göra det själv.
Jag måste ju kunna köra upp bilen så det är bara att ta spaden igen.


Från det tråkiga till nått annat.
Mitt äldsta barnbarn blir 20 år idag, ett stort Grattis.
Hoppas att du får en fin dag

Kommentarer
Postat av: Jeanette

tack farmor :) jag hade en underbar dag :D <3

2012-01-27 @ 09:55:31
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0