Det är problem

 Har försökt nu i flera omgångar att blogga men det går inte att ladda upp bilder.
Åkte til Andreas igår å fick in tre bilder sen så var det stopp, inget gick.
 
Den 11/7
En sväng till Maravältan å en massa mygg
 
 Laxtrappan i Fällfors
Den 12/7
 Vi har hjälpt Andreas att få bort allt det långa gräset efter att han var sjuk.
Sandra trimmade halva gräsmattan,
sen har jag räfsat( som slåttanna förr i tiden det luktade så gott.
Sen har A själv trimmat å klipp det som var kvar
 
(Nu blev det stopp igen man blir så less, det började när bloggen ändrades
för ett tag sedan.)
Jag har staplat veden klart kämpade dit en pressening ovanpå
har nu en hel del ved kan bo här länge
 
Så nu får jag vänta på att få väggarna fixade runt om till en vedbod.
(Om det nu blir av, nämnde det men det passade inte ens att jag sa det.)
Förra helgen så var Alvin hos mig,mysigt som vanligt.
Han frågade efter motorcykeln som han hade sist,han fick låna den igen.
 
Grannen som satt ut våran mjärde kom härom dan med fisken som var i den
En stor gädda å några aborrar,har fisk för hela veckan
 Kolla Emserasken
 
 

Kommentarer
Postat av: Cici

Bekanta vyer det där.
Har du gått över till Google Chrome eler har du Internet Explorer? Om du inte har Google Chrome föreslår jag att du går över till det, så kanske det fungerar bättre med att lägga in bilderna.

Hittade ni emserasken i gäddan?

2012-07-18 @ 23:30:19
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Andreas Lundqvist

Tack för hjälpen med gräset.
Den var ändå rätt fin den gäddan :)
Kram på dig mamma

2012-07-19 @ 01:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0