Isabelle redan 18 år

 Grattis till dig Isabelle på din 18årsdag,du får goa jordgubbar från mitt eget land.
 
 
 
Hade tänkt ge dig blommor också men den här rackaren ville inte ladda upp mer än en bild.
Hoppas att du får en trevlig dag med dina kusiner härifrån stan idag, nu när ni ska träffas.
Jag minns när du var född å jag var ner till er för att få krama å snusa på dig.
Det var ju alldeles nyss å nu har det gått 18 år!
Ett fyrfaldigt leve för dig Hurra Hurra Hurra Hurra
Farmorkramar
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cici

Oj så sugen jag blir. Hos oss är det bara kart än så länge, men väldigt många. Undrar just om det hinner bli några gubbar i sommar

Svar: Det blev väldigt mycket
ainalundqvist.blogg.se

2012-07-26 @ 00:21:34
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0