Flaggdag 6 juni 2012

Det första jag gjorde var att hissa flaggan idag.
Det flaggas lite överallt, även för Henke som blir 40 år idag.
Grattis till dig du ska ju firas hela dagen vad jag förstått.
Jag firades på morsdag när vi hade ett strålande väder.
Blommor, borrmaskin å nummer 40  som ska sättas på stugan.
Johannes har tillverkat numret, snyggt. Det ska nu bara målas.
Lillpigan har kommit hem å hon har verkligen satt igång med en hel del.
Flyttat ut hönsen.
Klippt gräset  som var flera dm högt å bara gula blommor,nu blev det grönt.
Så skönt att få ha dom hemma ,det blir inte så länge när dom ska tillbaks på jobb.
Men det är ju bra att dom har jobb, nu blir det i Kiruna lite närmare i alla fall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lilian

Henke blir 40 i morgon, men han ska ju firas i dagarna två!

Svar: Okej jag trodde det var idag
ainalundqvist.blogg.se

2013-06-06 @ 19:00:03
Postat av: Sandra

Lillpigan hehe :)

2013-06-21 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0