Ny dator!

Har införskaffat en ny dator, Jeepee
Så hoppas nu att den kommer att fungera så länge jag lever.
Johannes har kämpat med att fixa allt åt mig.
Det är ju Windows  8 på den här.
Jag vet ju inte vad man har vissa knappar till å vad dom kallas OSV.
Jag är ju en som inget fattar å enligt han inte ska ha dator.
Han har varit snäll å stått ut ändå å fixat till som det var förut.
Det är inte lätt att lära en gammal morsa.
Jag fattar inget, kan inget om hur datorer funkar, vågar inte.
Måste ha en fusklapp först till att jag kan.
Så har Andreas lärt mig tidigare.
Tack Johannes för hjälpen.
Tack Jenny för ditt bidrag till den.
Nu blir det Andreas som får ta över hjälpen till mig.
Vad skönt det är att ha en dator som inte hänger sig.
Fina dagar att sitta ute i solen.
Härlig Vårvinter.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

GRATTIS!! Datorer som krånglar är ett otyg, så jag förstår att du är jätteglad :oD

Svar: Ja men jag har mycket som inte är som förr å då kan jag inte.Kram
ainalundqvist.blogg.se

2013-03-26 @ 19:31:39
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Cici

Kul, då har du ett helt äventyr framför dig. Det är bara att prova sig fram. Vad man inte bör göra är att öppna sidor man inte känner till, sånt som kommer med till mailboxen särskilt. Bit för bit lär man sig det mesta av det man behöver veta. Men som med det mesta gäller det att träna så att mycket så småningom sitter i ryggmärgen.

2013-03-27 @ 11:39:55
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Rackarns, tänkte ge dig 100:- i present som bidrag till datorn när du fyllde år men det blev aldrig av att jag frågade om ditt kontonr :/

Svar: Tack ändå tanken var god,men behåll du dina pengar.Kram
ainalundqvist.blogg.se

2013-03-29 @ 11:56:34
URL: http://jean1e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0