Paket skickat idag

Var till stan idag å skicka ett paket med bussgods till Tumba. Som senare ska levereras till Riga.
En person i Tumba åker dit med båt nästan varje månad å lämnar stickade kläder sockor å annat varmt stickat till ett barnhem. Jag känner att det känns bra att få skicka till behövande dom har det fattigt där nere.
Det var senaste veckans stickningar. Å lite lätt snö att fota i.
 
Fyllde en full banankartong av det jag stickat under sommar å höst av restgarner.
6koftor, 6tröjor,32sockor,6vantar,3halsdukar,4mössor.
Så nu har jag tömt lagret här hemma.
Har redan börjat att sticka mera tröjor till dom.
Jag brukar gå in på myrorna å kolla om där finns garn, idag blev det en full kasse.
Dom tar 5 kr per nystan utan banderoll å 10 med banderoll.
Jag tar gärna emot restgarner att sticka med.
Jag gillar ju att sticka mönstrat så nu blir det fler såna tröjor.
Jag blir inte sysslolös.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

Svar: spännande
ainalundqvist.blogg.se

2014-11-30 @ 20:32:42
Postat av: Sandra

Du är så snäll och omtänksam mamma :)

2015-01-03 @ 13:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0